04 April 2017

Eesti mees ei ole kole!

Kes mind vähegi reaalselt teab ja tunneb, on kursis sellega, et kui teemaks on ilusad mehed siis ma olen suht esirinnas selle kriteeriumiga. Mees peab ilus olema, midagi pole teha.

Ja siis, šovinist nagu ma olen, loen Delfist mingit napakat lugejakirja, et "80 protsenti Eesti meestest on koledad. Pigem olen üksi, kui magan sellisega!"

Mul tekkis millegipärast kohe tahtmine Eesti mehi kaitsta. Einoh idee järgi võiks igaüks meist väita, et  99 meest 100st on koledad ja see 1 on kõige-kõigem ja imeilus. Sest kui sa oled juba Oma leidnud, siis sind ju tõenäoliselt teiste meeste ilu ei huvita mitte ühegi nurga alt. Las olla pealegi kiilakad, paksud ja koledad.

A olles vallaline, ma ei tea mis ringkonnas see äkiline kirjakirjutaja elab või liigub aga minul on ainuüski töö juures 10st mehest 9 ilusad. Mitte ühe puuga löödud modellid, vaid kõik on sellised vahvad, hoolitsetud, naeratavad ja sõbralikud. Ja kogu kontori peale pole ühtegi paksu ega kiilakat.

Ja siis veel selline pisiasi, et jumal hoia! Ilu on vaataja silmades!  Mis ühe jaoks padukole on teise jaoks suurim aare ilumaailmas. Ei ole nii, et keskmine naine peab rahulduma keskmise või keskmisest koledama mehega. Rahul ollakse ikka tollega, kellega armastus on leitud :)

Ma vist hakkan tõepoolest vanaks jääma aga selline ühe vitsaga löömine on minu meelest nii ebaõiglane. Sama hea ju kui öeldakse, et Eesti naised on ilusad - tegelikult mõeldakse selle all vanalinnas liikuvaid vurhvi löödud prostituute. Pole need Eesti mehed midagi nii koledad nüüd. Võibolla vahest sellised räsitud ja sasitud ja vajaksid õrna naisekätt, mis triigiks särke, suunaks õigel ajal juuksurisse ja peidaks sokid ära, mis muidu sandaalidesse käiksid.


100% puhas armastus :)


1 comment:

Anonymous said...

Kuidas see kuulajad olemine inimese koledaks teeb?