28 September 2015

Hea, Erik. Kirjutan sulle esimest korda...

Hea Erik,
Oma blogi olen pidanud juba pea 10 aastat. Olen kirjutanud seal lihtsalt endast, rasketest aegadest ja headest aegadest, kõigest, mis tuleb südamest. Mul on kogunenud pisike ja truu lugejaskond. Ja ma arvan, et 40+ on vanus, kus naine ei peaks olema veel meeleheitel ja rahulolematu, vaid elama samamoodi täie rinnaga ja elu nautides nagu 20+ neiud! Iga natukese aja tagant on mu kirjutistes esile kerkinud ka kaaluteema. Olen teinud aastaid istuvat kontoritööd, viimased aastad tunnen, et see istumine on liiga teinud nii seljale kui ka kehakaalule. Vahelduva eduga olen trennis käinud, Spartas oli mul mõnda aega ka vahva eratreener Christofer, kelle käe all tegin trenni suisa muljetavaldavate raskustega nii, et tatt rippus ninast välja suurest pingutusest.
Täna on minu suurimateks vabandusteks ajapuudus ja 2-aastane poisiraasuke. Õhtul koju tulles lihtsalt ei viitsi midagi teha. Söök, koristamine, lapsega mängimine, korra arvutisse, mõned telesaated ja ongi õhtu läinud. Crosstrainer seisab kurvalt nurgas, sest ainuüksi mõte trenniriiete selgapanemisest on väsitav.
Ühesõnaga, täna kaalun ma umbes 75 kilo oma 163 cm pikkuse juures ja olen purulaisk ja lihaseid pole ollagi. Aga ma ei või kaaluda nii palju ja näha välja selline väsinud, tujutu ja rahulolematu! Mul on 16-aastane tütar, kellel ma peaksin eeskujuks olema. Kusjuures tema on päris sportlane lausa. Mul on 2-aastane poeg, kellega ma tahan mängida ja joosta ja kes ütleks, et ta emme on ilus. Mul on töö, kus ma võiksin välja näha esinduslikum kui praegu. On lubamatu, et tujude ja jamade tõttu on mu keha samuti stressis ja peeglist vaatab kogu see 75 kilo masendavat stressi mulle igahommik vastu. Äkki siis kui ma olen endaga ja kaaluga rahul, läheb ülejäänud elu ka lihtsalt supsti rööpasse? Proovida ju võib. Jään lootma ja ootama, pöidlad pihus. parimatega,

Tere! OK, võtame su kaaluteema ette!
Kui oled valmis oma tegevused ette planeerima ning vaim on ka valmis, teeme ära!
Erik

10 comments:

herz said...

Vahva!
Edu sulle eesmärgi saavutamiseks!
Ja ära unusta rõõmus ja positiivne olla, isegi kuis ee vahel on nn hambad ristis ;)

LegaalneBlond said...

Ma tänan! Minu viimase aja põhinäoilme ongi hambad ristis naeratamine :D

Maris said...

Nuu see mees teeb imesid- kui suudad hoida kasvõi see 3 kuud liini peal siis annan blondigarantii- 10kg läheb ja tuju tuleb!

Sipsik said...

Oi kui põnev :D
Jään suuuuuuuuuure huviga tulemusi ootama :)

LegaalneBlond said...

10 kg võiks raudselt minna!

Esitage mulle siis vahetevahel ebamugavaid küsimusi, et "kuidas sul kaalulangetamisega läheb?" ja "palju sa kaalud?" jne :)

Lemmikbeib said...

Tahad ma annan oma suureks jäänud riided sulle?
:)

LegaalneBlond said...

Ei, pigem surm! :)

mama de montagne said...

Hei kui tore algatus! Ja muide mina ei tea, kas mul laks ka tema abiga voi siis selle positiivse mõtlemisega, aga retseptid olid mõnusad, lihtsad na tervislikud ning 10kg laks nagu nipsti! Okei mitte just üleöö aga ikkagi ilma vaevata ja märkamatult :) Ning ma olen sinust muide lühem ;) nii et iga kilo paistab veelgi enam valja! Palju palju jõudu!

Anonymous said...

söö nüüd ruttu kodust kõik kommid, shokolaadid ja jäätised ära. ilmselt sa ei või neid enam mitte kunagi süüa :P

Anonymous said...

Oi, nii tubli! Jään ka huviga su lugusid edusammudest ootama! :) :) :)